כיצד לבחור משרד יחסי ציבור לעסק שלך

החלטתם למנף את העסק ולהשקיע ביח"צ? אספנו לכם 6 כללי זהב לבחירת משרד יחסי ציבור מנצחבחירת משרד יחסי ציבור

 

 

 

 

 

 

 

 

 


יחסי ציבור,נחשב מזה עשרות שנים  לכלי אופטימלי לקידום עסקים. יכולתו המרכזית מתבססת על פרמטר של בניית אמון גבוה
מאד בעזרת הוכחה חברתית המייצרת בעקבותה מוטיביציה להתנסות במוצר.

 

בחירת משרד יחסי ציבור

יחסי ציבור מקצרים בצורה דרסטית את הדרך להצלחה ועסק שעובד מתחת לראדר סיכויו להסגר גבוהים יותר מעסק הזוכה לחשיפה תקשורתית חיובית. השאלה הקריטית היא כשאנו רוצים להתחיל בתהליך של יחסי ציבור כיצד לבחור את המשרד יחסי ציבור שיתאים בצורה אופטימאלית לעסק שבו אנו פועלים, על כן רכזנו עבורכם שורת המלצות שיעזרו לכם לבחור את המשרד הנכון.

איך לבחור משרד יחסי ציבור מנצח

1. ניסיון המשרד

משרד היח"צ, צריך להכיר את הענף שבו אתם פועלים ואת השחקנים המובילים בו, את הבעיות של הענף, את המגמות וכמובן את העיתונאים שמסקרים אותו.
בניגוד לתחומים רבים שבהם אין ללקוחות שום מושג מה בעל המקצוע עשה (לדוגמא מוסכים, טכנאים) ביחסי ציבור הכל מופיע בצורה פומבית על הבמות המרכזיות של התקשורת, כך שניתן במהירות האור לראות את הפעולות הקודמות של המשרד בתחום.

2. ניגוד עניינים בין משרד היח"צ ללקוח

כאשר משרד יח"צ מייצג את המתחרה שלך זה הזמן להמשיך למשרד הבא אפילו אם הוא עשה לו עבודה מעולה. את הרעיונות הטובים מטבע הדברים נרצה שישמרו לנו ובטח לא למי שמתחרה מולנו על אותו נתח שוק. 

3. 360 מעלות

היום עבודת היח"צ אינה מסתכמת ביצור אייטמים לכלי המדיה, אלא לספק שירות  תחת קורת גג אחת הכולל:

  1. ניהול הסושיאל
  2. עבודת משפיעניםעבודת משרד יחסי ציבור
  3. עבודת SEO על הנכסים הדיגיטליים
  4. עיצוב גראפי
  5. כתיבה שיווקית
  6. הפקת ניוזלטרים
  7. הפקת סרטונים.

על משרד יחסי הציבור מתקדם לשלוט באופן מוחלט בנושאים הללו.

4. כימיה עם המשרד

כאן מדובר באספקט אולי החשוב ביותר. יכול להיות שעומד מולך איש יח"צ גאון אך אם אין כימיה זה לא יעבוד.

5. המלצות על המשרד

 יש לפנות ללקוחות עבר והווה ולנסות להבין כיצד התנהלה העבודה מול המשרד, יחסי אנוש' שביעות רצון מהתוצאות, מה היתרונות ואיפה החולשות של המשרד ולראות האם כל זה משתלב עם הצרכים שלכם.

6. יצירתיות 

יצוין כי עיתונאי יכול לקבל ביום אחד עשרות הודעות לעיתונות באותו תחום ומתוכם הוא יבחר בפינצטה אחת או שתיים. כך שעל מנת לבלוט מול המתחרים על משרד היח"צ לגרום לכך שהנושא יוצג לתקשורת בצורה קריאטיבית לכן יש לבקש מאנשי המשרד דוגמאות הממחישות כיצד פעלו מול כלי המדיה בצורה יצירתית.

לכל שאלה אשמח לעמוד לרשותכם, השאירו לנו פנייה בטופס מטה.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

יחסי ציבור אופנה
מאמרים

יחסי ציבור למעצבי אופנה

בעולמות האופנה בניית מותג היא פעולה בעלת חשיבות סופר קריטית להצלחת העסק. על כוחם של המותגים אנו יכולים ללמוד מהסיפור

יחסי ציבור ברשת
מאמרים

יחסי ציבור ברשת

על פי מחקרים עולה כי מרבית הציבור כיום עורכים בדיקות ברשת לפני שמקבלים החלטות קנייה לגבי מוצרים או שירותים המוגדרים

מסיבת עיתונאים
מאמרים

כיצד לעשות מסיבת עיתונאים

לבעלי עסקים שרוצים לחשוף מוצר או שירות חדש מסיבת עיתונאים היא דרך אופטימאלית לייצר בליץ תקשורתי המוביל להחדרה מהירה של