שיווק מוצר- ברלינה

המוצר שהיינו צריכים לקדם בתקשורת:

חליטת קפה קר Nitro Coffee של חברת ברלינה. מדובר בחברה חדשה שבעצם מאחוריה עמד פיתוח של אדם אחד עם רעיון וחזון-
 המביאה חוויית טעם והגשה חדשה בתחום הקפה. המשקה עצמו מופק מפולים מיוחדים הנחלטים במשך 24 שעות בחבית בירה ולאחר מכן נמזג ללקוח מתוך ברזי הבירה, אותה פעולה מייתרת את הצורך להוסיף למשקה חלב וסוכר.

האתגר שמולו ניצבנו

לייצר התעניינות ראשונית באמצעות כתבות בתקשורת בקרב רשתות בתי קפה וארגונים גדולים עפ”י העקרון של Business TO Business, וללא צורך משמעותי להגביר את הביקוש למוצר באמצעות לקוחות הקצה.

שיטת העבודה

להדגיש את ההצלחה שזכה לה המוצר ברשת הגדולה בעולם -סטראבקס, המוצר נמכר במאות סניפים של הרשת בצפון אמריקה.
בחרנו ללכת על כתבה בלעדית בממון של ידיעות אחרונות היות ומדובר בעיתון הכלכלי בעל התפוצה הרחבה ביותר בשוק שמטבע הדברים אנשי תעשיית הקפה המובילים קוראים אותו בבוקר ליד האספרסו. אכן סגרנו כתבה ראשית שהופיעה עם הפנייה למוצר החדש בשער של ממון. בבוקר למחרת הבעלים פתח עם ברז הניטרו את תוכנית הבוקר בטלוויזיה.

התוצאה:

הטלפון לא הפסיק לצלצל. בימים שלאחר הפרסום הבעלים של חברת ברלינה קיבל בקשות להתנסות במוצר כמעט מכל רשתות בתי הקפה בישראל כולל הכנסה לפיילוט של רשתות בתי המלון הגדולות ביותר באילת בנוסף היתה התעניינות מצד חברת המשקאות הגדולה בישראל. כמובן שהיו אח”כ כתבות נוספות אבל הבאזז הראשוני במקרה הזה היה חסר תקדים בעוצמתו.

רונית כהן מפיקת האירוע: 

“עבודה עם וייב תקשורת היא עבודה עם שותפים להצלחות ועם חברים תומכים. הערך הבולט של וייב תקשורת היא עמידה בהתחייבות ויצירת תוצאות מעולות ואף מעבר”. 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אסטרטגיה שיווקית
מאמרים

חשיבותה של האסטרטגיה השיווקית

האסטרטגיה השיווקית הנה בעלת חשיבות על עבור העסק; היא מעין מצפן שעוזר להגיע לאן שאנו רוצים להגיע. לא ליצר אסטרטגיה