אודות VibePr

rאודות וייב תקשורת

בעידן שבו כלי התקשורת והרשתות החברתיות שולטות בשיח הציבורי –  וייב תקשורת היא הכתובת שמובילה אתכם קדימה. אנו מבינים שהעולם העסקי כיום דורש נוכחות דומיננטית במדיות השונות, בנייה של מותג עוצמתי והפיכת לקוחות לממליצים נלהבים.

מי אנחנו
וייב תקשורת, שהוקמה בשנת 2008, מתמחה בבניית אסטרטגיות תקשורתיות חכמות וביצירת מעטפת שיווקית שמביאה תוצאות עסקיות. אנו מסייעים לעסקים לשפר את מיתוגם בקהל המטרה, להגדיל מכירות ולהוביל את השוק שבו הם פועלים.

בראש החברה עומדים:

  • שלי גנדל – יועצת ארגונית (M.A) ואסטרטגית תקשורת עם רקורד עצום בהובלת עסקים מתחומים מגוונים כגון תיירות, קולינריה, אופנה ותרבות. שלי יודעת כיצד להפוך סיפורי עסקים לסיפורי הצלחה שמהדהדים בקהלי היעד.
  • גיא גנדל – מומחה בעל ניסיון עשיר במגוון תחומים בעולם הפרסום והשיווק, החל מעבודתו ככתב  במגזינים מובילים ועד ניהול מערכי שיווק, מותג ומכירות. גיא וצוותו מפתחים פתרונות מותאמים אישית לכל עסק, תוך שילוב יצירתיות ומחקר מעמיק.
  •  

איך הכל התחיל,

גיא גנדל: "לאחר סיום הלימודים באוניברסיטת חיפה התחלתי לנהל אולפן הקלטות. שם, בין הקירות האקוסטיים והררי ציוד הסאונד , שמעתי מדי יום מוזיקה מדהימה ( לא האמנתי שעוד משלמים לי על כך…). אולם אותן להקות צעירות ומוכשרות שהקליטו שירים חזקים שנגעו ללב, נתקעו בתוך הקופסה הקטנה של האולפן. הבנתי אז שמוזיקה טובה ככל שתהיה לא מספיקה. כדי להגיע לאוזניים של הקהל הרחב, צריך יותר מזה. צריך גשר שיקשר בין האמן לקהל שלו. לעומתם אמנים פחות מוכשרים שזכו להישמע ברדיו הצליחו בגדול.

התחושה הזו, של אי-צדק כלפי אמנים מוכשרים, דחפה אותי לעולם יחסי הציבור. רציתי ליצור את הגשר הזה, את הקשר, בין האמן לקהל שלו. בהמשך הפכתי לכתב מוסיקה על מנת לחשוף להקות איכותיות שאין להם כל סיכוי לקבל חשיפה ארצית. ככתב מוזיקה, הבנתי את הכוח של הסיפור, את היכולת של כתבה מפרגנת להשפיע על דעת הקהל. כעת, כיועץ תקשורת, אני משתמש בכוח הזה כדי לבנות את המוניטין של אמנים ועסקים, ולהביא את הסיפור שלהם לקדמת הבמה. מאז שהוקם המשרד ב2008 הכנסנו אלפי כתבות בכל כלי התקשורת בישראל שיצרו בולטות ללקוחות שלנו בקהל המטרה.

בוייב תקשורת, אנו רואים בכל לקוח לא רק עסק, אלא סיפור שמחכה להישמע. אנו מקדישים את כל מרצנו כדי להכיר את הלקוח לעומק, את הערכים שלו, ואת החזון שלו. רק כשאנו מבינים את הלקוח באמת, אנו יכולים לבנות אסטרטגיית תקשורת שתביא תוצאות.

למה זה חשוב? כי כשאתה לא נשמע, אתה לא קיים. כשאתה לא קיים, את/ה לא יכול/ה להשפיע, לגדול או להצליח. יחסי ציבור הם לא רק כלי שיווקי, הם הכרטיס שלך להצלחה.

אני מאמין שכל עסק, כמו כל שיר, ראוי לקבל את הקהל שלו. בוייב תקשורת, אנו כאן כדי לספק לך את הכלים והידע הדרושים כדי להגיע אל הקהל שלך ולגעת בלבבות."

הערכים שמובילים אותנו

  • שקיפות וכנות – אנו מחויבים לשתף אתכם בכל שלב בתהליך ולפעול רק למען הצלחתכם.
  • חדשנות – נשארים תמיד בחזית העדכונים בעולם השיווק ומביאים את הכלים המתקדמים ביותר לעסק שלכם.
  • יצירתיות – כל עסק הוא עולם בפני עצמו, ולכן אנו מתאימים פתרונות ייחודיים ופורצי דרך למצבו ולשוק שבו הוא פועל.

שירותים ומעטפת מקצועית
וייב תקשורת מציעה לבעלי עסקים גישה לכלים ולאסטרטגיות שבהן משתמשות החברות הגדולות, ומתאימה אותן לצרכים הייחודיים של עסקים קטנים ובינוניים.

מה אנחנו עושים בשבילכם
אנחנו עוזרים לכם:

  • להפוך למותג מוביל בתחום שלכם.
  • למשוך לקוחות שמעוניינים להיות חלק מהשירות או המוצר שאתם מציעים.
  • ליצור סיפור עסקי שיבלוט בשוק תחרותי.

הצטרפו אלינו
עם התמחותנו, הניסיון שלנו והמסירות הבלתי מתפשרת, נוביל אתכם אל עבר הצלחה עסקית ולבולטת למול המתחרים.

שלכם,
צוות וייב תקשורת

איש יחסי ציבור

שמי גיא גנדל הכל התחיל אצלי עם סיום התואר הראשון באוניברסיטת חיפה. 
אהבתי מגיל אפס למוסיקה גרמה לי לוותר על החלום הנפוץ שהיה אז בקמפוס שכלל עבודה מסודרת בחברה גדולה עם תנאים סוציאליים וארוחות צהריים, חזרתי למרכז ותוך זמן קצר החלתי לנהל אולפן הקלטות והפקות מוסיקליות, שם נחשפתי אין ספור פעמים לתופעה כי היו אמנים שהוציאו חומרים חזקים אך איש לא שמע עליהם. למה?! כי הם לא שלחו לרדיו. בפועל אף שעברו שנים רבות, לצערי אף אחד עדיין לא הכיר אותן.

Vibe Pr – משרד יחסי ציבור

לעומתם באותם זמנים היו הרכבים עם חומרים פחות טובים אך הם היו כאלו שהתעקשו להגיע לכלי התקשורת ובשטח הם ׳פוצצו אולמות׳ ומכרו דיסקים בעשרות אלפי עותקים.

מכאן הבנתי את החשיבות העליונה של המדיה במסלול ההצלחה.
משם תוך זמן קצר הגעתי לתחום העיתונאות, תחילה ככתב תרבות במגזין של גלובס וגם שם הבחנתי שוב ושוב בהשפעה העצומה של התקשורת, בהמשך הדרך עבדתי כמנהל שיווק בחברת מחשבים וכמנהל מכירות בחברת קוסמטיקה אך כל הזמן ידעתי שהשליחות שלי  נמצאת בסיוע לעסקים קטנים ובינוניים שאינם משופעים בתקציבי שיווק גדולים, לייצר עבורם מהלך של הגדלת החשיפה, חיזוק המותג והמכירות באמצעות כוחה האין סופי של התקשורת.

ב 2008 הגשמתי את החלום, לקחתי את כל הידע שהיה לי בתקשורת, שיווק ומכירות והקמתי את משרד יחסי הציבור וייב תקשורת. 

בניית מערכי שיווק מתקדמים לחברות ועסקים

עד היום שיטת העבודה הייחודית שפיתחנו הכוללת התמחות בבניית מערכים אסטרטגיים מתקדמים, טקטיקות יצירתיות תוך התמקצעות בשיווק דיגיטלי הביאה לגידול ובמכירות המיתוג והחשיפה, למאות חברות במשק.

בעשור האחרון ההנאה שלנו בכל בוקר היא לייצר ללקוחותינו חשיפה וקול ייחודי בתקשורת וברחבי הדיגיטל וכשהם מתקשרים אלינו ומספרים על לקוחות חדשים שנוספו בעקבות הקמפיין התקשורתי שייצרנו עבורם, אני יודע שאני במקום הנכון.

שלכם,

גיא

איש יחסי ציבור