אודות

שמי גיא גנדל הכל התחיל אצלי עם סיום התואר הראשון באוניברסיטת חיפה. 
אהבתי למוסיקה גרמה לי לחזור למרכז לנהל אולפן הקלטות, שם נחשפתי אין ספור פעמים ללהקות שהוציאו חומרים חזקים אך איש לא שמע עליהם.
למה?! כי הם לא שלחו לרדיו. בפועל אף שעברו שנים רבות, לצערי אף אחד עדיין לא הכיר אותן.

לעומתם הרכבים עם חומרים פחות טובים אך הם היו כאלו שהתעקשו להגיע לרדיו ובשטח הם ׳פוצצו אולמות׳ ומכרו דיסקים בעשרות אלפי עותקים.
מכאן הבנתי את החשיבות העליונה של המדיה במסלול ההצלחה.
תוך זמן קצר הגעתי לתחום העיתונאות, תחילה ככתב תרבות במגזין של גלובס וגם שם הבחנתי בהשפעה העצומה של התקשורת, בהמשך הדרך עבדתי כמנהל שיווק בחברת מחשבים וכמנהל מכירות בחברת קוסמטיקה אך כל הזמן ידעתי שכיווני נמצא במקום שבו אוכל לייצר הגדלת חשיפה, מיתוג ומכירות באמצעות כוחה האין סופי של התקשורת.
ב 2008 הגשמתי את החלום, לקחתי את כל הידע שהיה לי בתקשורת, שיווק ומכירות והקמתי את משרד יחסי הציבור וייב תקשורת. 
עד היום שיטת העבודה הייחודית שפיתחנו הכוללת התמחות בבניית מערכים אסטרטגיים מתקדמים, טקטיקות יצירתיות תוך התמקצעות בשיווק דיגיטלי הביאה לגידול ובמכירות המיתוג והחשיפה, למאות חברות במשק.
בעשור האחרון ההנאה שלנו בכל בוקר היא לייצר ללקוחותינו חשיפה וקול ייחודי בתקשורת וברחבי הדיגיטל וכשהם מתקשרים אלינו ומספרים על לקוחות חדשים שנוספו בעקבות הקמפיין התקשורתי שייצרנו עבורם, אנו יודעים שאנו עושים את הדבר הנכון.

שלכם,

גיא