השירותים שלנו

ניהול מערך היחסי ציבור-המטרה שלנו היא להוביל לגידול ישיר במכירות וחיזוק המיתוג והמיצוב בשוק בעזרת חשיפה חכמה לעסק שלך בכלי התקשורת המובילים בישראל. אנו נפעל ליצר עבורך מיתוג חיובי בקרב הקהלים אליהם אתה שואף להגיע בעזרת בניית אסטרטגיה תקשורתית  קריאטיבית.  בעידן בו הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוצפים מדי יום באלפי מסרים שיווקיים אנו יודעים איך לייצר לך יתרון תחרותי ולטרגט אותו בצורה אופטימלית לקהל הנבחר בכלי המדיה הרלוונטיים עבורך והכל נעשה ברמת שירות בלתי מתפשרת.

הפייסבוק והאינסטגרם נהנים משימוש גורף בישראל ואפשרויות טרגוט חלומיות מהווים גן עדן עלי אדמות למפרסמים, אולם בעקבות כך האלמנט השיווקי רווי במיוחד והקושי לייצר קמפיין אפקטיבי עולה באופן מתמיד.
לא פעם אנו שומעים את בעלי העסקים שפונים אלינו אומרים:" שפכנו כסף על פרסום בפייסבוק וזה לא סיפק את הסחורה".
מחלקת הניו מדיה של וייב תקשורת הבנויה מחיות סושיאל בעלי הכרות עצומה עם עולמות הרשתות החברתיות מתבססת על התפיסה כי על מנת שקמפיין ישיג את מטרותיו יש לנהל אותו בצורה מקצועית הכוללת אסטרטגיה חכמה, שימוש בטקטיקות קריאטיביות, שילוב פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וכתיבת תוכן איכותי ומעניין המאפשרים לך להגיע בצורה מדויקת לקהל הלקוחות הפוטנציאלים ומעל הכל להניע לפעולה.

מה נעשה עבורך במסגרת השיווק הדיגיטלי:

פיתוח אסטרטגיה שיווקית

יצירת תוכנית פעולה תקשורתית חכמה שתייצר חשיפה ממותגת וזכירה באמצעי התקשורת המובילים בישראל תוך חיזוק המיצוב והבידול בקרב קהל המטרה.

הפקת מסיבות עיתונאים

הפקת אירוע תקשורתי על מנת לקדם את המותג שלך באמצעות כלי התקשורת ובכך לייצר החדרה תודעתית לקהל היעד.

פעילות סלבס

בניית שיתופי פעולה עם מובילי דעה על מנת לקדם את העסק שלך בדעת הקהל.

שיתופי פעולה עסקיים

יצירת שתופי פעולה עם גופים עסקיים במשק שייחשפו למוצריך וירכשו ממך.

פרסום ברשתות החברתיות

בניית אסטרטגיה שיווקית מקיפה ליצירת קמפיינים ויראליים ברשתות החברתיות המובילות תוך שימוש בכל הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק.

פרסום בגוגל

הפקת קמפיינים ממומנים בגוגל, ביצוע מחקר לתוצאות ויצירת אופטימיזציה מתמדת לתהליך. בדגש להורדת מחירי עלויות הפרסום.

העסקים בעידן החדש מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מדי יום  עם אתגרי תחרות המשתנים חדשות לבקרים. אם עד לא מזמן בעל עסק היה יכול לעבוד על השיווק של העסק בצורה מתונה ושמרנית וזה היה מספק, וניתן היה לסגור עניין בפרסום מודעה במקומון וחלוקת פליירים, היום צריך להיות עם היד על ההדק השיווקי כל הזמן.

קחו לדוגמא בעל חנות לאופנה שכונתית. אם בעבר התחרות שהוא ניתקל בה התרכזה בחנויות מאותה קטגוריה ברחובות הסמוכים אז  הגיעו השינויים הטכנולוגיים אשר טרפו את כל הקלפים וכיום המתחרים שלו מגיעים לא רק מאותה העיר אלא מכל העולם. בזכות המסחר הדיגיטלי מתאפשר לנו לקנות מכל מקום בו על הגלובוס בו אנו חושקים לא צריך לצאת מהבית  בימי חום / בקור, למצוא חנייה למדוד את הבגדים. פשוט לוחצים על BUY באפליקציה ותוך זמן קצר החולצה מגיעה אלנו ישירות מארה"ב מאנגליה או מהמזרח הרחוק. הדבר כמובן קורה בענפים נוספים קחו בעל מסעדה איטלקית הממוקם באבן גבירול עד לא מזמן המתחרים היו המסעדות האיטלקיות בסביבה כך שמבחינה שיווקית לא היה צורך להתאמץ יתר על המידה. אולם היום הדברים השתנו מקצה לקצה, כאמור הלקוח הפוטנציאלי החושק בפיצת שף נפוליטנית לא צריך יותר לצאת החוצה במזג אוויר סוער למצוא בייביסיטר, לחפש חניה, טיפים, אלכוהול יקר וכיוצ"ב כמה לחיצות בסמארטפון ובפחות משעה האוכל מגיע הביתה חם וארוז לעילא עם אפשרות בחירה מכל המסעדות בכל הערים הסמוכות.  

מכאן מצטיירת העובדה כי בעל עסק שיעדיף לקפוא שיווקית על שמריו דינו למצוא את עצמו במהירות הרחק מאחור בתוך סטגנציה עסקית.

אם בוחנים את הפעילות  השיווקית של ימנו אצל רוב העסקים בישראל היא  מסתכמת בפתיחת דף פייסבוק ואינסטגרם לעיתים בקושי משקיעים בהם כך שהם אינם מביאים כלל תועלת. במידה והחשבונות מנוהלים בצורה מקצועית, הדבר יוביל ליצירת לקוחות חדשים ואיתם כאמור גידול במחזור המכירות. אולם הבעיה המרכזית היא שכולם עושים היום פייסבוק ואינסטגרם ובכך למעשה הבולטות נשחקת. 

כלי מעולה לקידום העסק בעל עלויות מאפשרות היכול להביא לקוחות חדשים, לייצר בולטות מול מתחרים, לחזק את המיצוב ואת המיתוג הוא יחסי הציבור. מדובר ביצירת כתבות אמיתיות בתקשורת הנכתבות ע"י עיתונאים כאשר למעשה יתרונם הייחודי נובע מחשיפה העצומה של כלי התקשורת המובילים בארץ , ומעבר לכך עסק אשר מקבל חשיפה בכלי תקשורת מוביל נתפס על ידי הלקוחות הפוטנציאליים כאיכותי. 

כלומר אם התקשורת החליטה לסקר עסק מסוים מתוך אין ספור עסקים בתחום הדבר מהווה אינדיקציה מצוינת לאיכות העסק. בכך למעשה העסק מתמתג בתת מודע של הלקוח הפוטנציאלי כעסק רציני וראוי. 

היתרון של  יחסי ציבור שאין צורך לשלם את מחירי פרסום גבוהים בכלי התקשורת המובילים והיא נמצאת במשבצת התוכן. הרי מטבע הדברים את הטלוויזיה פותחים על מנת לראות את תוכן. 

במילים אחרות, יחסי ציבור זה נדל"ן בתקשורת, בניגוד למסע פרסום הכתבות נשארות באינטרנט ובכך הן ממשיכות לעבוד עבור הלקוח 24/7 עוד שנים רבות. בנוסף, מעבר לחשיפה בזמן אמת, הכתבות מהוות תוכן אופטימלי לרשתות החברתיות. תחשבו על חבר שהופיע בתקשורת ולאחר מכן העלה את הכתבה למדיה החברתית. איך הייתה רמת המעורבות?! נכון! גבוהה.

על כן, עסק שרוצה לקבל חשיפה ממותגת ואיכותית שתגרום להגיע ללקוחות חדשים, להתמתג גבוה יותר, לבלוט מול המתחרים, לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים בעלויות שפויות- מומלץ לו לבחון את עולם יחסי הציבור.