יחסי ציבור למלון טמפלרס

כשהתחלנו לעבוד עם המלון מלון בוטיק טמלרס במושבה הגרמנית בחיפה מדובר היה במלון שעוצב לעילא עם השקעה חסרת תקדים בנושא כאשר כל חדר תוכנן  בשפה עיצובית שונה לגמריי אולם באותם זמנים ניצבנו מול אתגר היות וחיפה היתה רחוקה שנות אור מהגדרה של יעד תיירותי לתושבי המרכז ומעבר לכך מלונות בוטיק נפתחו חדשות לבקרים ברחבי עיר מה שהוביל למצב שבו ששחקנים רבים התחרו על נתחים זעירים מאותה עוגה קטנה.

שיטת העבודה:

להגיע לקהל המבוסס על הפלח שוק התל אביבי תוך שאנו עושים זאת באמצעות משפיענים שחיים במרכז על מנת להחדיר ללקוחות הפוטנציאלים שמלון בוטיק טמפלרס הנו היעד החדש על מפת התיירות. לאמור טרנד סנטרים שמגיעים לנפוש בטמפלרס הם אלו שיהוו אינדיקציה לאיכות החוויה של האירוח במלון.

הפעולות בשטח:

יצרנו “רכבת” של סלבס ואינפלואנסרים ברשת שהגיעו להתארח במלון. לאחר מכן פרסמנו זאת בכלי התקשורת וברחבי הרשתות החברתיות ובנוסף כמובן יצרנו אין ספור כתבות על המלון בכל אמצעי המדיה המובילים של ישראל.

התוצאה:

יצרנו גידול למודעות למותג ובולטות מול המתחרים ובעקבות כך חיזוק חד בביקוש למלון מצד תושבי המרכז. יצוין כי עם מלון בוטיק הטפלרס עבדנו ברציפות במשך 6 שנים.

רונית כהן מפיקת האירוע: 

“עבודה עם וייב תקשורת היא עבודה עם שותפים להצלחות ועם חברים תומכים. הערך הבולט של וייב תקשורת היא עמידה בהתחייבות ויצירת תוצאות מעולות ואף מעבר”. 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אסטרטגיה שיווקית
מאמרים

חשיבותה של האסטרטגיה השיווקית

האסטרטגיה השיווקית הנה בעלת חשיבות על עבור העסק; היא מעין מצפן שעוזר להגיע לאן שאנו רוצים להגיע. לא ליצר אסטרטגיה