מיתוג לעסק – הכלי היעיל ביותר שיעזור לכם לבנות מותג

 בית עסק שממותג בשוק מתנהל למעשה ביקום מקביל; הוא זוכה להנות מבולטות גורפת למול המתחרים, מביקוש הולך וגובר, מתמחור גבוה, מקהל לקוחות שהולך עמו גם באש ובמים ועוד. אולם למרות שכל העסקים רוצים להיות מותגים מעטים מגיעים למעמד הנכסף. 

מיתוג לעסק

הגורמים לכך נובעים ממספר סיבות:

ראשית חל בלבול רב בתחום, מיתוג בניגוד לסברה הרווחת אינו מסתכם בלוגו, לא בחתימה במייל, בניר מכתבים, ועיצוב הפוסטים אם זה היה כך כל העסקים בארץ היו ממותגים.

עוד לפני שלב העיצוב יש תהליך שרבים מדלגים עליו והוא בגדר חובה;

אם אתם רוצים לייצר מותג חזק קודם כל עליכם לבנות אסטרטגיית מותג שבה בין השאר עוסקים בחזון, בערכים, קהל המטרה, בבידול ומיצוב.

אך גם כאן זה לא סוף פסוק היות ויכולה להיות לכם אסטרטגית מותג מבריקה ושפה עיצובית מפעימה אך אם אתם לא מיישמים בפועל את אסטרטגיית המותג שלכם כאילו לא עשיתם כלום.

כלומר היה ואתם רוצים להקים  חנות יוקרה לבגדי הוט קוטור של מעצבי על עליכם לפעול 360 מעלות על מנת ליישם את אסטרטגיית המותג  שלכם קרי:

החנות אמורה להיות יוקרתית וצוות המוכרים שלמעשה הם שגרירי המותג שלכם חייבים לשדר יוקרה, אם תדלגו על השלב הזה ייווצר בראשו של הלקוח הפוטנציאלי דיסוננס שיתקשה לעכל את זהות המסר שניסיתם להעביר.

השלב הבא הוא לידע את הציבור על קיומכם כאן בא לעזרתנו כלי יחסי ציבור המהווה כלי מצוין לדבר את המותג שלכם לקהל הלקוחות על אחת כמה וכמה אם אתם עסק קטן בינוני שאינו משופע עדיין במזומנים.

סיבה מובילה להעזר בתקשורת היא העובדה כי אנשים קונים מותגים בגלל הטראסט.

כיום כתבה בתקשורת נחשבת לכלי הטוב ביותר ליצור טראסט כי עיתונאי בלתי תלוי שהוא אוטוריטה בתחום ממליץ עליכם וזאת בניגוד לפרסומת שלרוב אנשים ספקנים לגביה .

כשאתם מופיעים בכלי תקשורת מוביל באזכור חיובי – בראשו של הלקוח הדבר מהווה הוכחה לאיכות המוצר או השירות שלכם. 

היות וכל אחד יכול לקנות פרסומת לא כל אחד יכול להיכנס לטלוויזיה לשם מגיעים לרוב המובילים בקטגוריה.

קחו לדוגמא את הזמרים או השפים המובילים בישראל כולם נמצאים שוב ושוב בכלי המדיה.

יצוין כי בניגוד לקמפיין דיגיטלי שיורד מהאוויר בו ברגע שהתקציב מסתיים, הכתבות בתקשורת בנושא המותג יכולות לעבוד עבורכם במסירות שנים רבות קדימה. 

כתבות באתרים הגדולים מחזקות את המותג בחיפושים האורגניים ובכך מטבע הדברים גורמות לגידול באחוז ההיחשפות אליו.

לכל שאלה על התקשורת ובניית מותגים אנו כאן לרשותכם. פנו אלינו בטופס מטה

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אסטרטגיה שיווקית
מאמרים

חשיבותה של האסטרטגיה השיווקית

האסטרטגיה השיווקית הנה בעלת חשיבות על עבור העסק; היא מעין מצפן שעוזר להגיע לאן שאנו רוצים להגיע. לא ליצר אסטרטגיה