כיצד להגיע לטלוויזיה

הטלוויזיה בישראל 2023 נחשבת למדורת השבט באופן מוחלט.

יחסי ציבור טלוויזיה

נכון שהרבה שינויים התרחשו בעולם המדיה עקב החדירה המואצת של הסושיאל וראוי לציין כי דור הZ וחלקים מדור הY נמצאים פחות מול הטלוויזיה  אך עם זאת מדובר בכלי תקשורת בעל השפעת על, לאור העובדה כי ישראל הנה צרכנית כבדה של אקטואליה, על כן כל עוד המצב הגאופוליטי נמשך, נראה כי השפעתה החזקה של הטלוויזיה בישראל תשמר.

יצוין כי בנוסף כי ישנו קהל רחב שלא נמצא כלל ברשתות החברתיות כך שהטלוויזיה היא דרך האופטימלית לטרגט אליו ולחילופין יש קהל עצום שלבני דור הZ  וצעירי דור הY שלא רואה טלוויזיה באמצעות מקלט הטלוויזיה אך צורך בעקביות את תכניה דרך הנייד/טאבלט.

אולי יעניין אותך: האם צריך בכלל איש יחסי ציבור?

זה טוב לעסק:

חשיפה טלוויזיונית נכונה מביאה לתרומה משמעותית לעסק היא מייצרת חשיפה לקהלים חדשים. היא מובילה לחיזוק המותג ושיפור המיצוב. שילוב מושכל בין הכתבה טלוויזיונית לכליי הסושיאל מדיה יכול להביא לתרומה נוספת בקידום העסק היות וכתבה טלוויזיונית נחשבת לתוכן איכותי ואמין .

עוד אלמנט שמחזק את ההשפעה של הכתבה הטלוויזיונית היא העובדה כי כיום רוב הציבור מעדיף לצרוך סרטונים על פני קריאה של טקסטים. בנוסף סרטוני וידיאו ממירים יותר מכירות ומובילים לחיזוק וקידום ה-SEO

אולי יעניין אותך: יחסי ציבור לעסקים קטנים – זו הדרך!

ששת הדברים שיש לעשות על מנת להופיע בטלוויזיה:

1.ניוז

כדי שתכנסו לכתבה יש צורך לספק לעורכי התוכניות מוצר/ שירות חדשני, ואם הוא אינו חדשני אז חשוב שיהיה מעניין, במידה ואין לכם כל יחוד חפשו דרך מקורית להציג את העסק בצורה שתוכל ליצר לו אטרקטיביות.

2.טקסט

בשלב הבא יש לבנות הודעה לעיתונות שתמשוך את תשומת לב אנשי התוכן של תוכנית מומלץ שישולבו בה תמונת וסרטונים באיכות גבוה.

3.צוות התוכנית

כיצד מגיעים אליהם? מאד פשוט -בסוף כל תוכנית רץ הרולר עם המייל של התוכנית או לחילופין ניתן למצוא את פרטי יצירת הקשר בדף הפייסבוק של התוכנית.

4.להתכונן

הגעתם לשלב המיוחל שבו אנשי התוכן אהבו את הרעיון שלכם וקבעו לכם תאריך לאייטם, כאן מגיע המהלך חשוב ביותר והוא התכוננות לראיון. מומלץ לתרגל את המסרים שיעוררו את הרצון להתנסות במה שיש לכם להציע. כמו כן על מנת שתהיו מוכנים 360 מעלות; חשוב להכין ולהתכונן על סט של שאלות שיכולות להיות נגטיביות למקרה שתשאלו על כך.

5.אואטפיט

יש לדאוג ללבוש שיתאים לטלוויזיה יש צבעים שפחות משתלבים, מומלץ להתייעץ על כך עם תחקירני התוכנית.

6.מנוע כפול

לאחר הכתבה על מנת למקסם את התוצאה מומלץ להפיץ אותה בצורה נרחבת ברשתות החברתיות ובכך לקבל אימפקט כפול לאייטם הטלוויזיוני.

לכל שאלה אנו כאן לרשותכם. פנו אלינו בטופס מטה

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אסטרטגיה שיווקית
מאמרים

חשיבותה של האסטרטגיה השיווקית

האסטרטגיה השיווקית הנה בעלת חשיבות על עבור העסק; היא מעין מצפן שעוזר להגיע לאן שאנו רוצים להגיע. לא ליצר אסטרטגיה