קבלו את השיטה שתגדיל את הסיכוי לזכות בראיון בטלוויזיה.
עולם התקשורת עבר שינויים רבים בעשור האחרון עקב החדירה המואצת של המדיה החברתית, ראוי לציין כי בני דור הZ נמצאים פחות מול הטלוויזיה אך עם זאת מדובר בכלי תקשורת בעל השפעת על, לאור העובדה כי ישראל הנה צרכנית כבדה של אקטואליה -כל עוד המצב הגאופוליטי נמשך, אפשר לומר בוודאות כי השפעתה החזקה של הטלוויזיה בישראל תשמר.
יצוין כי ישנו קהל רחב שלא נמצא כלל ברשתות החברתיות כך שהטלוויזיה היא דרך האופטימלית לטרגט אליו ומעבר לכך יש קהל עצום שלבני דור הZ שלא רואה טלוויזיה באמצעות מקלט הטלוויזיה עצמו אך צורך את תכניה דרך הנייד/טאבלט.
אולי יעניין אותך: האם צריך בכלל איש יחסי ציבור?
זה טוב לעסק:
חשיפה טלוויזיונית נכונה מביאה לתרומה משמעותית לעסק היא מייצרת חשיפה לקהלים חדשים. היא מובילה לחיזוק המותג ושיפור המיצוב. שילוב מושכל בין הכתבה טלוויזיונית לכליי הסושיאל מדיה יכול להביא לתרומה נוספת בקידום העסק היות וכתבה טלוויזיונית נחשבת- לתוכן איכותי ביותר ואמין .
אלמנט נוסף שמחזק את ההשפעה של הכתבה הטלוויזיונית היא העובדה כי כיום רוב הציבור מעדיף לצרוך סרטונים על פני קריאה של טקסטים מה גם שהערוצים מעלים ברובם את הכתבות לרשת ואז נהנים מחשיפה כפולה. בנוסף לכל הטוב הזה סרטוני וידיאו ממירים יותר מכירות ומובילים לחיזוק וקידום ה-SEO.
אולי יעניין אותך: יחסי ציבור לעסקים קטנים – זו הדרך!
ששת הדברים שיש לעשות על מנת להופיע בראיון בטלוויזיה:
1.ניוז
כדי שתכנסו לכתבה יש צורך לספק לעורכי התוכניות מוצר/ שירות חדשני, ואם הוא אינו חדשני אז חשוב שיהיה מעניין, במידה ואין לכם כל יחוד חפשו דרך מקורית להציג את העסק בצורה שתוכל ליצר לו אטרקטיביות. לדוגמא רמי לוי בזמנו יצא במבצע קילו עוף בשקל וחצי זה היה משהו חדש, מחיר לא הגיוני זה נכנס ישר לטלוויזיה ושיגע את המדינה.
2.טקסט
בשלב הבא יש לבנות הודעה לעיתונות שתמשוך את תשומת לב אנשי התוכן של תוכנית מומלץ שישולבו בה תמונת וסרטונים באיכות גבוה.
3.צוות התוכנית
שאלת השאלות כיצד מגיעים אליהם? מאד פשוט -בסוף כל תוכנית רץ הרולר עם המייל של מערכת התוכנית או לחילופין ניתן למצוא את פרטי יצירת הקשר בדף הפייסבוק של התוכנית עצמה. יצוין כי ברוב המקרים פנייה למנחה עצמו לא מועילה היות והוא למעשה אינו עוסק בליין אפ של התוכנית שלו.
4.להתכונן
הגעתם לשלב המיוחל שבו אנשי התוכן אהבו את הרעיון שלכם וקבעו לכם תאריך לאייטם, כאן מגיע המהלך החשוב ביותר והוא התכוננות לראיון. משום מה הרבה מדלגים עליו והם יצאים בדרך כלל מהריאיון ברגשי חרטה למה לא אמרתי ככה… מומלץ ביותר לתרגל את המסרים שיעוררו את הרצון להתנסות במה שיש לכם להציע. כמו כן על מנת שתהיו מוכנים 360 מעלות; חשוב להכין ולהתכונן על סט של שאלות שיכולות להיות נגטיביות למקרה שתשאלו על כך.
5.אואטפיט
יש לדאוג ללבוש שיתאים לטלוויזיה יש צבעים שפחות משתלבים, מומלץ להתייעץ על כך עם תחקירני התוכנית.
6.חיזוק החשיפה עוד יותר
לאחר הכתבה על מנת למקסם את התוצאה מומלץ להפיץ אותה בצורה נרחבת ברשתות החברתיות ובכך לקבל אימפקט עוצמתי לאייטם הטלוויזיוני.
עד היום אנו בוייב תקשורת הכנסנו מאות כתבות לטלוויזיה והכנו את הלקוחות לאין ספור ראיונות מוצלחים, לכל שאלה אנו כאן נשמח להיות לרשותכם. פנו אלינו בטופס מטה.