Vibe PR
משרד יחסי ציבור

בואו להציג את העסק שלכם
בדרך מנצחת בתקשורת
וייב תקשורת
תוצאות שאפשר לראות בבנק!
בואו לפגישת הכרות לא מחייבת
ונבחן אם ניתן להצליח ביחד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
וייב תקשורת
משרד יחסי ציבור ושיווק דיגיטלי
בואו להציג את העסק שלכם
בדרך מנצחת בקהל המטרה
וייב תקשורת
תוצאות שיגרמו לך לבלוט מול המתחרים!
מוזמנים לדבר איתנו בשיחה לא מחייבת
ונבחן אם ניתן להצליח ביחד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השירותים שלנו
למה דווקא אצלנו

15 שנות ניסיון

ניסיון של אלפי כתבות בתקשורת

בניית מנועי צמיחה לעסק

שירות בוטיק

יח”צ קריאטיבי
פרויקטים לדוגמא

פסטיבל "אמנים במושבה
פרדס חנה כרכור"
פסטיבל "אמנים במושבה פרדס חנה כרכור" הינו אירוע הדגל של המושבה פרדס חנה כרכור, מדי שנה לפני הפסח המקום לובש חג ובמשך סוף שבוע שלם חובבי אומנות ותרבות מגיעים על כל משפחותיהם לקחת חלק בהפנינג הגדול. יצוין כי פרדס חנה

ברלינה
המוצר שהיינו צריכים לקדם בתקשורת: חליטת קפה קר Nitro Coffee של חברת ברלינה. חברה חדשה שבעצם מאחוריה עמד פיתוח של אדם אחד עם רעיון וחזון. מדובר בחוויית טעם והגשה חדשה בתחום הקפה. המשקה עצמו מופק מפולים מיוחדים הנחלטים במשך 24

מלון טמפלרס
כשהחלנו לעבוד עם המלון מלון בוטיק טמלרס במושבה הגרמנית בחיפה מדובר היה במלון שעוצב לעילא עם השקעה חסרת תקדים בנושא כאשר כל חדר עוצב בשפה עיצובית שונה לגמריי אולם באותם זמנים ניצבנו מול אתגר היות וחיפה היתה רחוקה שנות אור מהגדרה של יעד תיירותי
אודות
וייב תקשורת הינו משרד בוטיק (2008) לניהול תקשורת שיווקית שהוקם על בסיס פשוט – להביא לגידול במספר הלקוחות שלך.
אנו עושים זאת בעזרת שילוב בלעדי של פלטפורמות ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים המספקים פתרון 360 מעלות. בעידן בו הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוצפים מדי יום באלפי מסרים שיווקיים בכלי התקשורת וברשתות החברתיות אנו יודעים איך לעזור לך לממש את יעדי המותג ולייצר עבורך באמצעות מתדולגיה שפתחנו קמפיין מנצח המייצר חשיפה תקשורתית ממותגת באמצעי המדיה המובילים בישראל ונוכחות דיגיטלית עוצמתית המביאה לגידול בקופה. בוויב תקשורת אנו מתחייבים לעשות הכל על מנת להביא למקסום הרווח מהשקעה שלך. ….והכל אנו עושים ברמת שירות בלתי מתפשרת.
לקוחות ממליצים

עבדתי עם וייב תקשורת חמש שנים רצוף יצוין כי השירות שקבלתי מצוות החברה היה סופר מקצועי שהתבטא חשיבה מחוץ לקופסא ידעה עצום בשיווק ועשייה תמידית מבריקה שחיזקה לנו את היקף המכירות בעסק. וייב תקשורת הכניסו את הרשת שלנו על מוצריה לתוכניות טלוויזיה, לכתבות בעיתונים מובלים ואתרי האינטרנט הגדולים בישראל. בנוסף הם ידעו להביא באופן שותף סלבים לחברה ומשפעינים ברשתות החברתיות. מעבר לכך יצרו לנו שיתופי פעולה עסקיים באופן עצמאי וכן במקרים בהם אנו בקשנו לשתף פעולה עם גורם מסויים במשק הם הצליחו להביא זאת כלל פעולה. לסיכום כל הפעילות שלהם הביאה לגידול בהכנסות, חיזוק המיתוג ובידול משמעותי מול המתחרים.
טל תגר
מנכ"ל רשת איסמור

פניתי לשלי מVIBE בעקבות המלצות חמות שקבלתי ועקב התרשמותי מהקידום התקשורתי של אירועי "אמנים במושבה" בפרדס חנה שנעשה על ידה.
שלי וגיא מתפקדים כ"צוות לעניין", והעבודה מולם נעימה וידידותית. הם תפסו במהירות את מהות העסק שלי ומה בדיוק אנו מעוניינים לחשוף לציבור הרחב, ונרתמו למשימה במלא הקיטור.
במהלך העבודה הרגשתי שכולנו עובדים ביחד מתוך מחויבות מלאה להשגת היעדים שהצבנו לעצמנו.
בשורה התחתונה, הקמפיין התקשורתי היה אפקטיבי ומועיל לא רק ברמה האבסטרקטית של מודעות כללית, אלא הביא עשרות רבות של פניות להשתתף בסדנאות שאנו מציעים שהניבו הכנסה משמעותית מידית וללא ספק גם השפעה ארוכת טווח.. בהצלחה בהמשך לכולנו
איתי מגר
זכוכית קיסריה

עבודה עם וייב תקשורת, היא עבודה עם שותפים להצלחות וחברים תומכים!
הערך הבולט של וייב תקשורת הוא, עמידה בהתחייבויות ותוצאות מעולות בהתאמה מלאה לצרכים, לרצונות ולשאיפות שהוגדרו לפרוייקט.
וייב תקשורת, יוזמים ויוצרים תקשורת יש מאין, ע״י התחברות לפרוייקט והיכולת להניע את כלל הצוות לפעולה.
התרשמתי שוייב תקשורת מקושרים ומוערכים גם בקרב אנשי המקצוע בתחום.
לסיכום, עבודה עם וייב תקשורת היא מסוג העבודות שעליהם נאמר ״שגר ושכח״ .
רונית כהן
מפיקה ומנהלת פרויקטים בתחום השיווק

גיא איש יקר נותן את נשמתו לעסק שלך, משקיען ישר ויצירתי. בעל ניסיון עשיר. תרם לי רבות לעסק. קישר אותי לאנשי מפתח ושורה תחתונה הזרים לי הרבה כסף לעסק שבסופו של דבר זה מה שחשוב.
שגיא אלון
בעלים של מסעדת אלורה תל אביב
שאלות ותשובות
מדובר בכלי האופטימלי ביותר במאה השנה האחרונות, לייצר חשיפה רחבה בעלת האמינות המקסימלית.
בנוסף יח"צ מייצר בניית המיתוג, בולטות מול מתחרים וחיזוק הקשר מול לקוחות קיימים.
הכל במחירים הזולים בהרבה מרכישת פרסומות.
בניגוד לרשתות חברתיות וכל כלי פרסומי באשר הוא מדובר בכלי המבוסס על הוכחה חברתית לאמור מי שממליץ עליך הוא לא אתה
אלא עיתונאי הנתפס בעיני הקהל כמומחה בתחום ובכך למעשה נוצרת אמינות גבוה מאד המניעה לפעולת קנייה.
זאת לעומת פרסום שבו אתה שר שירי הלל לעצמך. מי יגיד על עצמו בפרסומת או בפוסט ברשתות שהוא לא טוב?!
מטבע הדברים זה מוביל לייצירת פילטרים חזקים יותר מהמלצה בכלי התקשורת ולרמת מוטיבציית קנייה פחותה יותר.
מעבר לכך כתבה בכלי תקשורת נשארת לעד והיא בגדר נדל"ן בתקשורת שיכול גם שנים אחרי לייצר מכירות בניגוד לקמפיין שיורד.
קוראים עוד עיתונים עם הקורונה אנו עדים לנסיקה בצריכת עיתונים ושאר כלי התקשורת בישראל בפרט ובעולם בכלל.
אי אפשר להבטיח זה בגדר השליית הלקוח.